Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/workoutpedersen.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2758

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/workoutpedersen.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2762

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /var/www/workoutpedersen.dk/public_html/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3684
WP - Efterfødsel Program | Level 1 + Level 2 | Workout Pedersen
Top

Shop

WP – Efterfødsel Program | Level 1 + Level 2

DKK79.00

Indhold:

  • 2 PDF’er (13 + 10 øvelser)
  • Ingen redskaber krævet.
  • Kan trænes overalt.
  • Træningsvarighed:
    • Level 1: 3 til 4 gange om ugen.
    • Level 2: 2 til 3 gange om ugen

Level 1 er med fokus på dit bækkenbund, åndedræt, vejrtrækning. Dette er et program du kan starte på 1 uge efter din fødsel (8 uger efter et kejsersnit.)

Level 2 der går vi igang med at genfinde styrken, balancen og smidigheden. Der bliver arbejdet med hele kroppen, med fokus på din core/mave. Dette er et program der kan trænes 6 til 7 uger efter en fødsel (8 uger efter et kejsersnit.)

// Må ikke trænes under graviditeten. Folk med diskusprolaps og/eller dårligt bækken, diverse skader, dårlig nakke – anbefaler jeg ikke programmet (er du tvivl kontakt workoutpedersen). Efterfødselprogrammet må trænes med max 3 cm Rectus Diastase //