Top

Hvad skal jeg vælge?

Hvor ofte træner du?

Køn?

Hvilken kropsdel er dit hovedfokus?

BOOTYPROGRAM

Er til dem som har brug for at bygge fylde på eller mindre fylde på ballerne, da det også er fedtreducerende. Dine lår arbejder på samme niveau, som ballerne. Dette er med til at give en opstramning, og bygge muskelmasse på ballerne.

ELASTIKPROGRAM

Arbejder med de små muskler, som skaber en mere tonet krop.
Super program for folk der vil prøve en anderledes, men effektiv og hård træning.

HELKROPSPROGRAM

Er for hele kroppen, hvor der arbejdes med at sætte gang i forbrændingen, opstramning, konditionen og styrken. Der vil blive arbejdet med store og små muskler i kroppen.

FULL BODY

Er et program du kan træne alle steder, det er hårdt og effektivt. Du kommer til at arbejde BIG time med ens balance, styrke og eksplosivitet. Det kræver ingen redskaber, og sætter din forbrænding igang.

KARKLUDEPROGRAM

Med dette program for du lov til at prøve en sjov og anderledes træningsform, hvor der arbejdes meget med din core, overkrop og benene. Du vil komme igennem en effektiv træning, som giver sved på panden og sætter forbrænding op.

MAVEPROGRAM

Er et supplement til anden træning, der arbejdes nedefra med dine indre små muskler. Der bliver arbejdet meget effektivt med hele din core, fedtreducering og opstramning.

HERREPROGRAM

Er et program som arbejder med styrken og ens kondi/puls. Træningsprogrammet har et fokus på at styrke din krop, der kræves ingen redskaber, kun dig selv. Et super program for mænd som gerne vil i form og ikke har det store udvalg af redskaber.

OVERKROPSPROGRAM

Er et program som har fokus på dine arme, ryg og skuldre. Programmet har til formål at bygge muskelmasse på de forskellige kropsdele, hvor der arbejdes med de små muskler.